en   fr   de   ro   es   it
  
     Username:  Password:  

registerforgot password?

Friday, 25 April 2014
Browse by artists Browse
LAST  Advertisements
LAST  Last Queries

 


Listen Hujan Datang Lagi / Endang S. Taurina


Lyrics

Sayap-Sayap Patah (Dewa 19)

Sayangku ku mohon tetap disini
temani jasadku,yang belum mati
rohku melayang, tak kembali
bila kau pun pergi
meninggalkan yang terbaik
bagi kita semua

Ku coba kembangkan
sayap patahku
tuk terbang tinggi lagi diangkasa
melayang melukis langit
merangkai awan awan mendung

Countdown to Extinction (Megadeth)

Endangered species, caged in fright
Shot in cold blood, no chance to fight
The stage is set, now pay the price
An ego boost, don't think twice
Technology, the battle's unfair
You pull the hammer without a care
Squeeze the trigger that makes you Man
Pseudo-safari, the hunt is canned...
The hunt is canned

Chorus:
All are gone, all but one
No contest, nowhere to run
No more left, only one
This is it, this is the Countdown to Extinction.

Tell the truth, you wouldn't dare
The skin and trophy, oh so rare
Silence speaks louder than words
Ignore the guilt, and take your turn
Liars anagram is "lairs"
Man you were never even there
Killed a few feet from the cages
Point blank, you're so courageous...
So courageous

Chorus

One hour from now,
Another species of life form
Will disappear off the face of the planet
Forever...and the rate is accelerating

Chorus

Ushahidu (5forty2)

Mari dengar cerita budak-budak zaman sekarang 2x
Ada pakai jubah ada yang separuh terlanjang
Ada macam-macam kulit putih tukar hitam
Ikut suka hati apa peduli halal haram
Masa kecik2 cita2 jadik doctor
Bila besar jadik lupa jadik player jadik gangster
Apa kejadahnya ayah kelu tak berkata mak garu kepala
Masa depan huru hara
Orang bercinta dia pon gatal nak ikut
Bila maruah dah tergadai baru dada rasa semput
Ini kisah anak dara belum yang lagi pemuda(macam2 ada)
Sampai tak tau camne nak mula
Sekolah belum habis dah lagak macam dewasa
Islam hanya pada nama semua dia nak cuba
Boleh main cuba2,boleh main raba2
Main sama2,bila kena sama rasa
Tepuk dada tanya selera,tanya iman,tanya diri
Tanya kaki sapa bagi sampai kita boleh diri?
Aku Cuma cerita apa yang aku nampak
Ter**nglah kat korang nak terima ke tak

Budak zaman sekarang perangai pelik
Orang kata buruk dia pandang semua cantik
Tak serik,mane pergi rasa segan
Kalau kata org_______________(x pasti perkataannya)
Kuat manusia bergantung pada ilmu setakat tunjuk otai
Takde orang respek kat lu memang begitu
Dunia untuk orang bijak pandai2 hidup kalau taknak kene pijak
Cuba2 usha tengok2 sekeliling bukan tengok dinding tapi minah senget mata juling(juling?)
Dia bukan buta cumabuat2 tak nampak dia rasa seronok jadik budak rosak akhlak(iskh3)
Harga diri murah jual badan kat lelaki macam balak dia konpem ambik die buat bini
Sedarlah diri sedarlah dari mimpi2,apa hari2 ko mmg gelap takde pagi?
Konon pakai **i sebab laki suka tengok,kalau lawa takpe
Cuma lawa sikit dari MOMOK(uwek)
Pusingkan pandangan tengok **k benda baru,budak jadik player walau belum tumbuh bulu(bulu?)apa benda tu?
Khatam pon belum kering lagi dah pandai **k citer main sana main sini
Tukar pompuan hari2 bukan ke kau tu Muslim?
Nabi tak ajar kita tukar pompuan macam musim macam main game
Boleh buat sesuka hati cuba fikir balik kemana kite lepas mati
Tak payah kerek2 kita semua bukan hebat ingat atas sana ada kuasa lagi kuat

Jom tengok2 budak2 dekat sini perangai pelik diorang tambah sikit dengan perangai gedik
Dengan jersi besar rantai **k nak cecah lantai topi kasi senget pastu carut tunjuk otai
Pakai seluar besar pandang badan macam lidi tepi angkat sikit tayang bulu kaki tayang itu ini
Tunjuk semua perangai buruk memang teruk bila orang mula lagak beruk
Buat apa sebok2 dengan trend masa kini sanggup pakai mahal
Walau gadai itu ini berhabis duit Cuma sebab nak perhatian
Semua atas sebab nak diri diperhatikan
Inilah hakikat kita pentingkan luaran anugerah Tuhan lebih sekadar ucapan

Bila Engkau Ijinkan (Joseph Howard & Ida Emerson)

Matamu nan bening dan indah
Memandang kosong dan tak berjiwa lagi
Begitu dalam kau tenggelam
Tertelan duka yang tak berkesudahan

Menanti datangnya kasih
Yang takkan pernah tiba
Tuk berbagi rasa

Aku yang peduli denganmu
Menyimpan rasa iba yang mendalam
Dalam sepi dan tak berteman
Terlewat dengan hanya mendekur diri

Kau selalu tak pernah bisa
Tuk lupakan sejenak
Dia yang tlah pergi

Bila engkau ijinkan
Kau berikan tempat untukku
Bila engkau ijinkan
Kukecup luka di hatimu

Hilangkan semua lukamu
Buang semua duka di hati
Genggamlah tanganku
Kutunggu jawaban jujur darimu

Aku yang peduli denganmu
Menyimpan rasa iba yang mendalam
Dalam sepi dan tak berteman
Terlewat dengan hanya mendekur diri

Kau selalu tak pernah bisa
Tuk lupakan sejenak
Dia yang tlah pergi

Bila engkau ijinkan
Kau berikan tempat untukku
Bila engkau ijinkan
Kukecup luka di hatimu

Ulat Bulu (Count Five)

Ibarat pohon tidak berbunga
Ku diibaratkan dahan yang patah
Kau perdayaku sehingga kini
Hingga ku hilang pedomanku

Inginkah kau mengenang kembali
Dimasa kita memadu asmara
Bukan paksaan cuma bersenda
Hanya kau tinggal sekilas bayangan

Telah ramai yang ku jumpa
Yang berperangai semacam syaitan
Aku dah tahu semua helah mu
Jadilah kau ulat buluâ?¦yeah

(solo)

Kesetiaan ku Tuhan yang tahu
Kesetiaan hatiku kau tak peduli
Aku dah jumpa penggantimu
Atau mungkin satu cubaan

Ingat-ingatlah hai ulat bulu
Jangan kau lagi perdayakan ku
Teman-temanku berwaspadalah
Kepintaran ulat buluâ?¦yeah

Out That Boot Camp Clicc (Mystikal)




Chorus:
Bitch I'm out that boot camp clicc
Bitch I'm out that boot camp clicc
Bitch I'm out that boot camp clicc
Bitch I'm out that boot camp clicc
Bitch I'm out that boot camp clicc
Bitch I'm out that boot camp clicc
Bitch I'm out that boot camp clicc
I got my rifle and my rocks see. (2X)

Intro:

Mystikal......

Left Right, Left
Left, Right, Left, Rasiride!
Left, Right, Left follow around soldier! (Left, Right, Left)

One time March! (Boot Camp Clicc)
Company! (Left!)
OOOOOOOOOOO! HOOOOO!

1st Verse: Mystikal
It's strictly representing about the boot camp
got to find, got you runnin that train!
The M-16 A2 the nine millimeter beretta BANG!
You better be dressed for wet weather soldier it's cold as North Dakota
I'ma do whatever whatever to run your mutha**in'**BACK TO THE FLOOR!
Rock and roll ya' I'ma show ya' blocked and hoed ya' rock and roll
Dirty round clip, FLESH GONE DIP!
Shoulda turn and get you fixed the booby trapped shrimp
I dropped p's and q's and c's on you MC's
Wait and hit the road STAND BACK PLEASE!
Banger and the ranger I dropped king cobras
on your canteen and smoked all the rolls
on the cash train buy it who drives
5 meter hittin' single file counter
You in my sights you gonna DIE
you on it tight get your head thaaaaat's RIGHT
All you dying on the left still struggling for survival
(I hope you got your bible) BITCH!!! I GOT MY RIFLE!!!!!!!!!!!

Chorus

2nd Verse:Black Menace

I hope you know nobody can take me
Handle my business I'm in this the winter
you ** the menace and you will be tasting my tennis
and when I get finished you be needing a dentist
I'm ready to end this niggas defenseless when I be laying that shit down
Hold up, where the ** you going? Nah nigga don't quit now
Reachin' up under your shirt like you got a strap but you ain't using shit!
** bringin' out guns I'ma start drowning niggas
like Susan Smith cause youz the bitch making me believe
you other than a BITCHCOCK it's drama time and I'm playin
the role of a black ALFRED HITCHCOCK
B double O-T C-A-M-P better be known
where the best lay now what the ** that camp like
(it's for life ess-say) I got my glock locked the ** down
and I'm still gonna be pullin' a plug
Much love to my niggas that's full off the buzz I say what up cuz
I buzzed off the suds partna' I does what I want to
you tink your pretty C-A-T smart don't you
that first step's a loo-loo and I'm too through
so chill bailin' straight from the five-oh-four
so slow your roll and recognize the real

Chorus

3rd Verse: Mystikal and Black Menace

It's a runway from home can't escape the killin
feel ready to peel casket feel for real
Twistin' the night away AK's the weapon
step into the darkness this nigga be heartless
with the still feel me as I duck your guts upon a corner
down for the funk smell the aroma death I'm on ya
erase your blood stains ghetto train like a pit
survival kit marks the beast nigga triple six
Minus one up out the chamber, endangered species
be me when I'm in anger rearrange your structure
bustin' at you bustas USA to Russia
** you never trusta' Bitch I'm out that boot camp!

Chorus

Mystikal:
Company (Left!) Grrrrrrrr....HOOOOOOOOOO!!!
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight! Hee! (Forward!!)
(Mystikal....)
Forward....MARCH!!!!! (Move Left!!)
Left..... Go Left
Left..... Go Left
Left..... Go Left
Left..... Go Left
Left, Left inch Left
Go Left right just right
Go Left, Left double it down go left right left
Left, Left, Left, Left, Left

Black Menace:
Big Rob been chillin'
Black Menace Aaaaahh Aaaaahh Aaaaahh Heeeee

Andainya Kau Datang (Billy Crash Craddock)

Terlalu indah dilupakan
Terlalu sedih dikenangkan
Setelah aku jauh berjalan
Dan kau ku tinggalkan

Betapa hatiku bersedih
Mengenang kasih dan sayangmu
Setulus pesanmu kepadaku
Engkau kan menunggu

Andaikan kau datang kembali
Jawaban apa yang kan ku beri
Adakah cara yang kau temui
Untuk kita kembali lagi

Bersinarlah bulan purnama
Seindah serta tulus cintanya
Bersinarlah terus sampai nanti
Lagu ini kuakhiri

Hidup Ini Indah (Dewa)

MATAHARI..MENYINARI SEISI BUMI …
SEPERTI ENGKAU...
MENYINARI… ROH DIDALAM JASADKU INI…
SELAMANYA… SEPERTI HUJAN ….
KAU BASAHI JIWA YANG KERING

REFF : HIDUP INI INDAH….BILA KU SELALU….
ADA DISISIMU SETIAP WAKTU….
HINGGA AKU HEMBUSKAN NAFAS..
YANG TERAKHIR…DAN KITA PUN BERTEMU

KAU… BAGAI UDARA YANG KUHIRUP
DISETIAP MASA.. ENGKAULAH DARAH
YANG MENGALIR DALAM NADIKU....REFF

MAAFKANLAH SLALU… SALAHKU
KARNA KAU MEMANG PEMAAF
DAN AKU HANYA … MANUSIA... REFF

.. HANYA KAU DAN AKU..DALAM AWAL DAN AKHIR..

Usai Sudah (The Winstons)

Selayakkah engkau tahu
Betapa ku mencintaimu
Kau terangkanku dari mimpi burukku

Selayakkah kau mengerti
Betapa engkau kukagumi
Kau telah tinggal dalam palung hati

Betapa hancur hatiku
Melihat engkau bersamanya
Namun ku mencoba tegar menghadapinya

Jangan kau menangis lagi
Tak sanggup aku melihatnya
Sekarang kau pilih diriku atau dirinya

Reff:
Kau tuliskan cerita
Tentang engkau dan dia
Membuat hatiku smakin terluka

Sudah usai sudah
Cerita engkau dan aku
**nglah sebagai bingkisan kalbu

(Ce)
Kutulis cerita tentang aku dan dia
Sehingga membuatmu terluka
Sudah usai sudah jangan menangis lagi
Kurasa sabarlah disini kasih

Selingkar Kasih (R.E.M.)



Seharusnya cinta ini bisa berdiri
Sebagai sebuah istana megah
Menjadi persinggahan mahkota hati
Melambang kebahagian kita

Seharusnya cinta kita bisa tersenyum
Seolah seorang puteri ayu
Akan menjadi idaman mahkota hati
Lambang pengorbanan kita yang suci

( korus )
Tetapi selingkar oh kasihmu
Telah terurai meragut dan menyakar
Hati ini jua
Masih lagi selingkar kasihmu
Yang menghantui rasa dan merindu daku jua
Oh...
Kepastian yang ku nanti tetapi engkau
Masih mencari cinta yang lain
Bukan diriku

( ulang korus )

Seharusnya cinta ini bisa berdiri
Sebagai sebuah istana megah
Menjadi persinggahan mahkota hati
Melambang kebahagian kita kasih


Video


Hujan Datang Lagi / Endang S. Taurina salam manis Lena Lase http://2804lasela.wordpress.com.




Mp3, Music, Download, Lyrics, Concerts, Tickets, Live, Video, DVD, Free, Dicography, Mpeg, Buy, Song, Band, Artist, Album, Tracks, Collection, Archive, Events, Search, CD