en   fr   de   ro   es   it
  
     Username:  Password:  

registerforgot password?

Sunday, 22 October 2017
Browse by artists Browse
LAST  Advertisements
LAST  Last Queries

 


Listen Satamehagn Bila-Gossaye Tesfaye


Lyrics

Ne Mogu Pomoci Nikome Od Nas (Azra)

to nije stil stari moj
ljubio sam hrpetinu zena
ali ni jedna nije bila kao ona

volio sam sve na njoj
stanovala je preko puta
imala me uvijek kad je htjela

ulice
naduveni grad
cudne misli u njezinoj glavi
svijet
ni dobar ni los
nema mjesta za nove ideje
za nas

ljudi me zovu po imenu
ja im odgovaram u dobrom raspolozenju
proklete lazi za naivne
i nije me briga
nije me strah
ne mogu pomoci nikome od nas
nije me briga za gadarije prepucavanja
i lovu bez koje se ne moze
i nije me briga
ne bojim se
ne mogu pomoci nikome od nas

Katakan (Nana)

Na Na ...Na Na..Na..

Kali pertama ku jumpa denganmu
Meluat dengan gelagatmu
Bilaku mula kenali dirimu

Jantung ku mula berdegup laju

Tak tahan getaran yang melanda di hati
Tak pernah kurasakan sebegini

Tak tahan getaran yang melanda di hati
Tak berhenti berpeluh bila kau di sisiku

Korus:
Lebih seribu kalu cubaku katakan ku suka kamu
Lebih seribu kali juga kau membisu buat tak tahu

Na Na ..Na Na Na..

Tolong katakan tolong beritahu
Jika benar kau suka padaku
Ku Mahu **ng tak berhenti senyum
Makan kenyang tidur pun berlagu

Tahan getaran yang melanda di hati
(Tak tahan getaran yang melanda di hati)
Tak pernah kurasakan sebegini

Tak tahan getaran yang melanda di hati
(Tak tahan getaran yang melanda di hati
Tak berhenti berpeluh bila kau di sisiku

Ulang Korus.

RAP:
Mic check 1...2
I really wanna be eith you
Hey baby boo
Come and go with me
We're supposed to be
Together, you feelin' me?
I'm like three times better than him
It's little Z
You wanna go with the flow
Let's go
You wanna take it slow

Let's go
YOu know I'm cool with that
Words are hard to suppress
Gotta go through tests
Hey Nana!...Who me! Yeah you, note that
My love's the best!!!

Tolong katakan tolong beritahu
Jika benar kau suka padaku
Jangan kau senyum dan buat tak tahu
Tak kuasa aku nak menunggu

Ulang korus

Lebih baik engkau berterus terang sahaja segala-gala
Jika kau terus membisu buat ku tunggu..ku
tinggalkanmu

NA NA NA NA

Sakinah (XPDC)

Asalnya
Memang dulu aku tak percaya
Sehingga ku jumpa Sakinah
Cinta boleh mencair segala
Biar keras bagai teras buana

Katakan cantik mana aku tak tergoda
Sehingga ku jumpa Sakinah
Pintu hati yang tertutup terbuka
Datang azam nak mengolah

Rancak dunia
Berlagu tipu daya
Mustakim semula

Biarlah
Orang-orang macam aku bahagia
Orang-orang macam aku merdeka

Tutup mata
Buka mata Sakinah
Dalam lena
Dalam jaga Sakinah

Bila kenal Sakinah
Kenal diri siapa sebenar
Cairlah segalanya
Yang tinggal hanya benar

Apa Sebenarnya (Fauziah Latiff)

Andai sampainya waktu aku harus tinggalkan mu
Akan aku berlalu bila tiba saat itu
Tak guna kau merayu dan tak perlu menahanku
Kerana yang berlalu kehendakmu

Hanya tuhan yang lebih tahu
Susah senang hidup dengan mu
Sumpah janji semakin layu
Hingga kini jatuh satu persatu
Engkau membiarkan ku

Air mata bertamu tidak kenal erti jemu
Menemani hatiku tidak mengenal ruang waktu
Mengapa dari dulu tak kau kata kan padaku
Kehadiranku ini menyusahkan

Yang terhalang kejujuranku
Dan yang terbilang kesilapanku
Memang payah dimengertikan
kerana tertutup pintu hati mu
Terima penjelasan

Biar apa jua tafsiran
Yang ingin kau nyatakan
Aku rela terima semua....

Waktu Yang Tepat Untuk Berpisah (Sheila On 7)

Dan bila kau harus pergi
Jauh dan tak’kan kembali
Ku akan merelakanmu bila kau bahagia
Selamanya di sana walau tanpaku

Ku akan mengerti cinta dengan semua yang terjadi
Pastikan saja langkahmu tetap berarti

Bisakah aku tanpamu sanggupkah aku tanpamu

Reff:
Sehangat pelukan hujan, saat kau lambaikan tangan
Tenang wajahmu berbisik
Inilah waktu yang tepat ‘tuk berpisah

Selembut belaian badai saat kau palingkan arah
Jejak langkahmu terbaca
Inilah waktu yang tepat ‘tuk berpisah

Ku akan pahami cinta
Dengan apa yang terjadi
Pastikan saja mimpimu tetap berarti

*Aku tak pernah mengharap kau ‘tuk kembali
Saat kau temukan duniamu
Aku tak pernah menunggu kau ‘tuk kembali
Saat bahagia mahkotamu, bila kedamaian s’limutmu

Jangan kau kembali…

Bertahan Disana (Sheila On 7)

Dinda, apakabar kau disana?
Lelahkah menungguku berkelana
Lelahkah menungguku, kau disana?

Sayang, aku kan segera **ng
Tunggu aku dengan senyuman itu
Tunggu aku dengan senyummu itu

Bila waktu itu telah tiba
Coba kenakanlah mahkota itu
Coba kenakanlah mahkota itu

Masih banyak yang harus kucari
Tuk bahagiakan hidupmu nanti

Bisa bertahankah kau disana?
Bisa bertahankah, sayang ?
Coba bertahanlah kau disana
Coba bertahanlah, sayang

Jangan Beritahu Niah (Sheila On 7)

tolong jangan beritahu niah
bahwa kini tiada lagi cinta
yang kurasa pada sentuhannya
pada tiap buaiannya..

tolong jangan beritahu niah
bahwa kini hatiku terbawa..
pada sesesorang di sana..
pada satu cinta di sana..

bagaimana lagi yang harus kukatakan
bila aku tak mampu lagi berbohong untuk mencintainya
lalu apa lagi yang harus kukatakan
saat dia berjanji akan mencintai aku
untuk selama-lamanya
untuk selama-lamanya
untuk selama-lamanya

Reff:
takkan sampai hati bila ku pergi..
meninggalkan niah melukai niah..
apapun yang akan terjadi nanti..
aku akan slalu ada disampingnya
aku akan slalu merawat niah di sini

semakin hari terbangun
aku memikirkanmu...

Tunggu Aku Di Jakarta (Sheila On 7)

Masih saja kuteringat
Kata iringi kau pergi
Jadikan sore itu satu janji
Kau akan setia untukku
Kembali untuk diriku
Mengingatku walau aku jauh

[Bridge]
Aku pun sempat janjikan
Kukayuh semua mimpiku
Kulabuh tepat dikotamu
Dan kau pun selalu janjikan
Kau kan menunggu ku datang
Bersatu kembali seperti dulu

Dan bila aku pun rindu
Pada nyamannya kucupmu
Pada hangatnya tuammu wooo
Kudendangkan dengan gitar
Lagu lagu kesayangan
Sambil kuingat indah wajahmu

woo..woo hooo x2

[Chorus]
Tunggulah aku
Dijakartamu
Tempat labuhan
Semua mimpiku

Tunggulah aku
Di kota itu
dipelabuhan
semua mimpiku

Nilai Cintamu (Sudirman)

pernah dulu kufikirkan
tanpa cinta tak mengapa
bila kau pergi kurasakan
sunyinya di hati
baru kini ku tahu
nilai cintamu

ku renungi gambarmu
ku baca surat - suratmu
namun pedihnya ku terasa
tanpa kau bersama
ku harap dikau pun
begitu jua

kini aku mengerti
hanya engkau pelita hati
segala yang kau korbankan
hanyalah untukku
akan tetap ku kenang
kasihmu terhadap diriku
janji untuk bersama
sehidup semati

andainya kau kembali
kan kucurahkan rasa hati
agar dikau mengerti
cintaku yang suci
berikanku harapan
untuk bersamamu semula
akan aku buktikan
nilai cintaku

Saat Ku Pejamkan Mata (KRU)

Ketika ku putus harapan kau ke depan
Tika ku jatuh tersungkur kau bangunkan
Ku bersyukur kerana dikau ada
Kau buat hidup daku sempurna
Tika ramai yang membenci ku kau sayangi
Tika ramai yang memuji kau mengerti
Masa ku bukan hanya milik kita
Tetapi untuk dikongsi semua

( 1 )
Andainya kau tiada aku kan parah
Kehilangan arah dan hancur rebah
Kaulah segalanya makna kehidupanku
Oh tuhanku tolonglah beriku restu
Ku dalam pelukannya di saat itu
Saat daku dipejamkan mataku

Kau beri ku kekuatan bila tertekan
Beri yang ku perlu dan cintamu
Aku yakin akulah jejaka
Yang paling bertuah di dunia

( ulang 1 )

Semoga dia bersama
Saat daku pejamkan mata
Saat daku pejamkan mataku
Oh Tuhanku biarlah dia di situ

Oh Tuhanku biarlah dia di situ
Menemani diriku
Saat daku pejamkan mataku

Diriku ingin bersama ke akhirnya
Dan bila daku melamar katalah iya
Hanya itu saja ingin ku dengar
Ku kan ikhtiar terbaiknya untukmu


Video


Nice song from Gossaye Tesfaye.




Mp3, Music, Download, Lyrics, Concerts, Tickets, Live, Video, DVD, Free, Dicography, Mpeg, Buy, Song, Band, Artist, Album, Tracks, Collection, Archive, Events, Search, CD