en   fr   de   ro   es   it
  
     Username:  Password:  

registerforgot password?

Wednesday, 17 September 2014
Browse by artists Browse
LAST  Advertisements
LAST  Last Queries

 


Listen [MP3] Davichi 8282 (hurry, hurry)


Lyrics

Footprints (T.O.K.)

TOK - Footprints
Craigy T)
One set of footprints inna di sand and yuh a grumble and a screw a seh it shoulda be two remember one thing mi youth a Father God have the plan so when you see one set of footprints a God carry you

1 verse (Flexx)
Hurry up and come back was the last thing she said to her son the day his life was taken she did not know he would,nt come back he died from the bullet of a gun and now her little boy is gone

(Alex)
She said help me, Lord help me and when she looked up to the sky and she heard a voice reply

Chorus
When you cry I cry
I cry along with you
When you smile I smile
I smile along with you
(rept)

2 vrese (Flexx)
Another baby left homeless
abandoned when he was two so the street side kids at the shopping mall was the family he knew it's not easy being homeless sometimes you have to do what you what you have to do and he did'nt have a mom or dad to help him get through


(Alex)
He said help me,Lord help me
and then he looked up to the sky and he heard a voice reply

Chorus

3 verse (Bay-C)
It was early sunday morning mi get up a watch the news then mi hear seh friday a seaview dem kill a youth den mamma tell mi seh her church sister jacquline just loose her brother over seaview gardens when she tell mi jah jah know ti mash mi up naah tell nuh lie but yuh know seh man a thuggist so yuh naah go see me cry everyday and everynight she still a ask the father why her brother had to die she heard a voice reply

Chorus

Alphabetic Soup (Masta Ace)

Womans Voice:

Lets sing and learn about the letters of the alphabet

Masta Ace:

A son, how you B?
"Aiyo I'm chillin"
and I C you D to go out, and make a killin', but where E?
"F that nigga he making G's on tour with H-Town doing shows overseas"
yeah I heard he DJ'd but stop hatin' OK? (I ain't hatin')
Smoke your L and chill the ** out, I found a way to get paid
you know how I M, we gonna be N
cuz my cousin Tyriq said, to meet him about ten
"Now that's that shit that I'm talking about
so yo let me just take this leak and then we out"
O now you gotta P, well hurry up it's quarter to
and I just got this beep from son, and that's the Q
R you ready? Hurry, I'll be in the S-10, Blazer
out front, he blowing up my pager
"Aiyo I hope this nigga's about getting cash
cuz mom's is about to evict my broke ass"
Chill, my cousin's like the 2001 Mr. T
rock mad ice and platinum, watch you gonna see
He pushin a 600, with color TV in the visor
and got more gadgets, than McGuiver (ooh)
we gonna make dough on the W ain't seen
in your lifetime or my lifetime yo mad cream
oh shit, you seen that car that drove by? (yeah)
well that was his X-hoe Lisa, and that was Y
he told us to drive through the hood and if we caught her
take back that 300-Z that he just bought her...so what's up
"Nigga I don't give a **, whatever we gotta do
we can take the bitch car, the money and jewels too
make this u-turn, we'll catch her at the light
and get right, off of this quick jooks tonight
I don't give a **"

Your Man (Josh Turner)

(REFRAIN):
Baby lock the door and turn the light down low
Put some music on that's soft and slow
Baby, we ain't got no place to go
I hope you understand

(CHORUS):
I've been thinking 'bout this all day long
Never felt a feeling quite this strong
I can't believe how much it turns me on
Just to be your man

There's no hurry, don't you worry
We can take our time
Come a little closer, let's go over
What I had in mind

(REFRAIN)

(CHORUS)

Ain't nobody ever love nobody
The way that I love you
We're alone now
You don't know how long I've wanted to

(REFRAIN)

(CHORUS)

Trampled Under Hoof (Mastodon)

birth
original plan
who will issue days and strike them
hurry to mystic plains
go

lifesblood

hurdle in the path
struck down
all is clear for play

Factory Belt (Uncle Tupelo)

It's funny how it all works out
Mad men in suits walking about
I'd like to change your point of view someday
But I feel my patience slipping away

Looks like it's time to lay this burden down
Stop messing around
Don't want to go to the grave without a sound
Give this whole place a rest
Not to ride on the factory belt
Not to ride on the factory belt

You do all you can to just get by
With poison all around
It needs no disguise
You can see it on faces
Parcel at your door
You know there ain't no chance our respect is no more

Looks like it's time to lay this burden down
Stop messing around
Don't want to hurry to the grave in the ground

Slow Show (The National)

Standing at the punch table swallowing punch
canâ??t pay attention to the sound of anyone
a little more stupid, a little more scared
every minute more unprepared

I made a mistake in my life today
everything I love gets lost in drawers
I want to start over, I want to be winning
way out of sync from the beginning

I wanna hurry home to you
put on a slow, dumb show for you
and crack you up
so you can put a blue ribbon on my brain
god Iâ??m very, very frightening
Iâ??ll overdo it

Looking for somewhere to stand and stay
I leaned on the wall and the wall leaned away
Can I get a minute of not being nervous
and not thinking of my dick
My leg is sparkles, my leg is pins
I better get my shit together, better gather my shit in
You could drive a car through my head in five minutes
from one side of it to the other

I wanna hurry home to you
put on a slow, dumb show for you
and crack you up
so you can put a blue ribbon on my brain
god Iâ??m very, very frightening
Iâ??ll overdo it

You know I dreamed about you
for twenty-nine years before I saw you
You know I dreamed about you
I missed you for
for twenty-nine years

You know I dreamed about you
for twenty-nine years before I saw you
You know I dreamed about you
I missed you for
for twenty-nine years

Killing Lies (The Strokes)

ire a press now
Don't you skate now
You broke sailboat
We might get some
We might get some
Hands troublesome
But don't you worry
You can help me

Killing lies
Killing lies
Killing lies
Killing lies

First you worry
Then you'll hurry
Don't think that everything is
gonna stay the same
That's impossible
Before I let you go
Let me look at you
Don't you worry
You will help me

Killing lies
Killing lies
Killing lies
Killing lies

Oh yes I know you're still
You are a friend of mine
Oh yes I know you're still
You are a friend of mine


[By Dd]

Normalka (4You2)

Znowu kwas
znowu myjesz glowe
slucham jak wymyslasz klamstwa nowe
czuje, ze zaraz mnie trafi szlak
i wiem, ze twoj glos odbierze mi dzis mowe

czy kocham cie jeszcze
tak mysle, raczej nie!
Czy rzuce cie wreszcie,

tak mysle, raczej nie!
Wciaz gonia i dzwonie
czy warto, raczej nie!
Czy kiedys ochlone?
Nie sadze, raczej nie!

Chociaz szarpie sie
chce byc z toba!
Chociaz ranisz mnie

bede z toba!
Kazdy nowy dzien jest wyzwaniem
jesli tylko ty
stoisz za nim!

Robisz tak ze znowu nic nie moge
wpadam w dol, juz sobie nie pomoge
mija noc i znowu trafia szlak
bo wiem, ze to ja poczuje wieksza trwoge


czy kocham cie jeszcze
tak mysle, raczej nie!
Czy rzuce cie wreszcie,
tak mysle, raczej nie!
Wciaz gonia i dzwonie
czy warto, raczej nie!
Czy kiedys ochlone?
Nie sadze, raczej nie!


Chociaz szarpie sie
chce byc z toba!
Chociaz ranisz mnie
bede z toba!
Kazdy nowy dzien jest wyzwaniem
jesli tylko ty
stoisz za nim!

Po pierwsze juz nie klamac
po drugie nie udawac
ze moge tak bez ciebie lepiej zyc
po pierwsze juz nie klamac
po drugie nie udawac
bo jak bez ciebie dobrze moze byc

Nowhere To Run (Riddlin' Kids)

I can't take another day. Seems like everything is slowly fading far away.
And I don't know what to think, but at least I know it's got me thinking.
Cause all I know is I'm not feeling right, and now I need another reason to try.

I wanna run away.
There's nowhere I can run to and now I don't understand, cause I'm not having fun,
And now it seems like everything we had once has gone wrong.

I'm the king of dumb mistakes.
I've made my bed, but I wwon't lie in it.
How much more can one guy take?
This pressure has got me going out of my mind.
Cause all I know is I'm not feeling right, and now I need another reason to try.

I wanna run away.
There's nowhere I can run to and now I don't understand, cause I'm not having fun,
And now it seems like everything we had once has gone wrong.

I wanna run away.
There's nowhere I can run to and now I don't understand, cause I'm not having fun,
And now it seems like everything we had once has gone wrong.

I wanna run away.
There's nowhere I can run to and now I don't understand, cause I'm not having fun,
And now it seems like everything we had once has gone wrong.

no, no, no, pt 2 without rap (sister janet mead)

Destiny's Child - No, No, No, Pt 2 Without Rap Music Downloads Destiny's Child - No, No, No, Pt 2 Without Rap Ringtone His is the remix The jeeps pump this new remix This is the remix Radio's play this remix This is the remix The jeeps pump this remix This is the remix The Refugees Camp have the remix Destiny's child We 'bout to set it This is the remixThe streets pump the remix This is the remix Every project, come on, come on Destiny's Child Boy I know you want me I can see it in your eyes But you keep on frontin' Won't you say what's on your mind Cause each and every time you need me You give me signs But when I ask you what's the deal You hold it all inside If you wanna be with me You gotta keep it real Tell me what's goin' on Tell me how you feel Cause boy I know you want me Just as much as I want you So come and get my love It's all here for you [Chorus]You'll be sayin' no, no, no, no, noWhen it's really yeah, yeah, yeah, yeah, yeahYou'll be sayin' no, no, no, no, no When it's really yeah, yeah, yeah, yeah, yeahYou'll be sayin' no, no, no, no, no When it's really yeah, yeah, yeah, yeah, yeah You'll be sayin' no, no, no, no, no When it's really yeah, yeah, yeah, yeah, yeah If you keep actin' this way You're gonna lose my love I ain't got no time to play You better to be playin' hurry upCause every time I come around Crews run around your way I see you on the corner But you don't know what to say When I walk up to you baby You seem so shy What's the problem baby Never had a girl like I I can see right through you And you know you wanna be mine So get your act together Cause you're running out of time[Chorus]Every time I see you with your boys You pretend as if you don't want me When you get home you call me on the phone And tell me how much you care [Chorus]------------- Lyrics Powered by LyricFind Written By WHITE, BARRY / BROWN, MARY / GAINES, CALVIN / FUSARI, ROB / HERBERT, VINCENTLyrics © Warner/Chappell Music, Inc. Destiny's Child - No, No, No, Pt 2 Without Rap Music Downloads Destiny's Child - No, No, No, Pt 2 Without Rap Ringtone


Video


[download link] http://www.sendspace.com/file/q30r66.




Mp3, Music, Download, Lyrics, Concerts, Tickets, Live, Video, DVD, Free, Dicography, Mpeg, Buy, Song, Band, Artist, Album, Tracks, Collection, Archive, Events, Search, CD