en   fr   de   ro   es   it
  
     Username:  Password:  

registerforgot password?

Sunday, 20 April 2014
Browse by artists Browse
LAST  Advertisements
LAST  Last Queries

 


Listen MAHER ZAIN - INSYAALLAH COVER


Lyrics

America (Simpsons)

I could please Miss Barbara Streisand,
By spitting on the flag,
Or strangling a bald eagle,
On the cover of some mag,
But I love this country,
To me she has no sins,
If you don't buy my record,
Then Al Qaida wins.

Revolution (Bob Marley)

Revelation reveals the truth - revelation.
(revolution, revolution, revolution - oooo-doo-doo-doo-doo)
(revolution - oooo-doo-doo-doo-doo)

It takes a revolution (revolution) to make a solution;
(doo-doo-doo-doo)
Too much confusion (aaa-aaah), so much frustration, eh!
I don't wanna live in the park (live in the park);
Can't trust no shadows after dark (shadows after dark), yeah-eh!
So, my friend, I wish that you could see,
Like a bird in the tree, the prisoners must be free, yeah! (free)

Never make a politician (aaa-aaah) grant you a favour;
(doo-doo-doo-doo)
They will always want (aaa-aaah) to control you forever, eh!
(forever, forever)
So if a fire make it burn (make it burn, make it burn)
And if a blood make ya run (make ya run, run, run),
Rasta de 'pon top (aaa-aaah), can't you see? (doo-doo-doo-doo)
So you can't predict the flop. Eh-eh! (doo-doo-doo-doo)

We got lightning (lightning), thunder (thunder),
brimstone (brimstone) and fire - fire (fire, fire);
Lightning (lightning), thunder (thunder),
brr-brimstone (brimstone) and fire - fiyah - fire - fiyah!
(fire, fire)

Kill, cramp and paralyze all weak at conception;
(aaa-aaah, doo-doo-doo-doo)
Wipe them out of creation (creation), yeah-eah! (creation)
Wa-Jah, Jah, Jah! Wa-Jah, Jah, Jah! (creation)
Wa-Jah, Jah, Jah! (creation)

Oh! Let i'es is i'es (i'es), in i'es is black (i'es),
In i'es is red (i'es), in i'es is dread.

Let righteousness cover the earth
Like the water (aaa-aaah) cover the sea, yeah! Yeah!

Lightning (lightning), doo-doo-doo (thunder),
doo-doo-doo (brimstone), doo-doo-doo (fire, fire);
A lightning (lightning), thunder (thunder),
brimstone (brimstone) and fire.

Back Up (Nonpoint)

Wise up because I'm fed up you better back up.
Wise up because I'm fed up you better back up.
Wise up because I'm fed up you better back up.

You got a bad attitude
comin' up from inside
you better watch your mouth
you got plenty to hide
you come across so heavy you're a buck-o-five
better rest your fist and try to use your mind
I'm not punkin' out
I'm just movin' up
say your comments loud
but try to back 'em up

keep your**far away and stay with yourself
alonein a cage aggravate someone else.

Wise up because I'm fed up you better back up.
Wise up because I'm fed up you better back up.
Wise up because I'm fed up you better back up.
Wise up because I'm fed up you better back up.

You in your baggy jeans
with your baggy lip
you 'bout to loseall your shit
with the butt of my fist
you better use your mind fast
and bring your pressure down quick
'cause you feather weight **in' in this heavyweight clique'
you know karate got a shiny gun in your hand
got a razor blade hat with a knife in the brim
I ask you all the questions
don't look at him your own stupid answers got you what you are in...

Wise up because I'm fed up you better back up.
Wise up because I'm fed up you better back up.

no time spending on your thinking
becuase somethings really strange
dont care about the drinking
makes the voices go away
cause they hear what i am thinking
let your ego get away

then you'll frind that you are missing
what can teach you every day

no time spending on your thinking
let frustrations get away
im not holding it inside me
i'll just let it bay
what it wants to
when it wants to
spntaniously
*how it covered with me*

Wise up because I'm fed up you better back up.
Wise up because I'm fed up you better back up.
Wise up because I'm fed up you better back up.
Wise up because I'm fed up you better back up.
you better back up.
you better back up.
you better back up.

Wise up because I'm fed up you better back up.
Wise up because I'm fed up you better

Done A Lot Of Things Different (Kenny Chesney)

I'd spend a lot more time
In the pouring rain without an umbrella ...
Covering my head.
And I'd stood up to that bully
When he pushed and called me names...
But I was too afraid.
And I'd a gone on and saw Elvis
That night he came to town...
But mama said I couldn't.
And I'd a went skinny dipping with Jenny Carson
That time she dared me to...
But I didn't.
Oh I, I'd Done A Lot Of Things Different


I wished I'd a spent more time
With my dad when he was alive..
Now I don't have the chance.
I wish I had told my brother,
How much I loved him before
He went off to war...
But I just shook his hand.
And I wish I had gone to church
On Sunday morning when my grandma begged me to...
But I was afraid of God.
And I wish I would've listened when they said Boy, you're gonna wish you hadn't...
But I wouldn't.
Oh I, I'd Done A Lot Of Things Different.


People say they wouldn't change a thing,
Even if they could...
Oh but I would.


There was this red dress she wanted one time
So bad she could taste it.
I should've bought it...
But I didn't.
She wanted to paint our bedroom yellow
And trim it blues and greens...
But I wouldn't let her,
Wouldn't a hurt nuthin.
She loved to be held and kissed and touched...
But I didn't do it, not nearly enough.
And if I'd a known that dance
Was going to be our last dance...
I'd have asked that band to play on & on & on.
Oh I, I'd Done A Lot Of Things Different.


People say they wouldn't change a thing,
Even if they could...
Oh but I would.


Ohhhhh... Oh I,
I'd Done A Lot Of Things Different.
Oh I, I'd Done A Lot Of Things...

I think we'd all
Do A Lot Of Things Different.

Just You And Me (Tracy Lawrence)

Baby take off your coat
We ain't in no hurry
I see the fear in your eyes
But girl don't you worry
I'll keep the candles lit all night
So you'll know everythings all right
We've got everything we need
And it's just you and me

I've got the covers turned down
Come lay here beside me
Oh baby let down your hair
And your doubts about me
I'm gonna make you feel tonight
Like you've never felt in your life
We've got everything we need
and it's just you and me
(Chorus)
There ain't no one around
And the only sound is your
heart beating next to mine
Cast your fears in the fire
Give into your desire
Put your faith into me
'Cause I've got everything we need
and it's just you and me

(Solo|repeat chorus)
(Tag)
Oh baby let down your hair
And your doubts about me

Message From Steven (Primitive Radio Gods)

Got a message from Steven
Must've got it ‘bout late last night
Just a note that he's leaving
Everything that won't fit inside the van
There's nothing to hold
Barbara said she'd cover it all

Got a message from Steven
Got a job and I found your vest
He'll be sending me something
But the tape ate the rest
And someone called and wanted to know
All the time he wanted to go
What a time he wanted to go


Submitted by Michael **

Eat Shit And Die (Necro)

[Necro]
Ladies and gentlemen
Tonight we present torture and *sodomy*
Hosted by Necrophiliac and Ill Cannibill
Relax n smoke your crills

I'll make your eyeballs go back in your skull and come out your ass
I'm walkin' on hot coal and glass
I shit on the *church's mass*
Sacraligous I'll sever your body something prestigious
Precise cuts, I'm fascinated with women's guts
I'm hittin skins and I'm jerkin' off on your intestines
I'll ** you in your**bitch
Now you're colen is swollen
When I go bowlin'
To achieve a strike
I use the headpiece of a *dyke*
I swing her brains down the lane
I'm a sadomasochist
One finger, two fingers, three fingers
Four fingers, ** IT THE WHOLE FIST
Up your asshole
Now you're ready for Ed Powers
And Rocko Sefreddi to suck my cock hoe

[Ill Bill]
I be gettin' backrubs in backrooms of S&M clubs
I'm on drugs
During ** I use anal beads and butt plugs
I'm holdin' bitches dooty holes hostage
Their sisters sphincter keeps me warm during the winter 'cause my cocks big
It gets stuck
Bitches be getting **ed up the asshole
Open ya oven
So I can cook the dooty casserole
That's how I'm living, givin' bitches the shits
I ** 'em between they tits, then I bust a nut on they lips
I vaccinate sockets with lip plugs like if I was to flip once
I snag body bags with dirty hags and cuts
Shooting chemicals directly into my jugular
Look around, shit's getting uglier and uglier
Spinnin' within my hyperbaric chamber
Nothin' short of a bloody rusty razor
fingerprint that could stop my behavior
Generally and federally
Etcetera, etcetera
Shooting storm troopers lie deadera
I emphasize like Emphysema
Every word I speak creeps into your blood stream like *Leukemia*
I instigate mutilation
Under federal investigation
Escaping police stations

[Necro]
Yah I got dead bodys covered with hay in my barn
Loud mother**ers get their lips sewed and yawn
Out the ten story window, headfirst I chuck you
Attach a switchblade to my dick and then I ** you (** you!)
In and out, as I cut the *uterus*
You'll soon be, familiar with torture if you're new to this
Leave you glued to a piss-stained wall
Take my brain out of my skull
And watch my **in' brain crawl
'Cause IT'S ALIVE, MOTHER**IN' ALIVE
Bend over and get *sodomized* with the .45
Bumpin'into the beehive and get stung
I got the noose of death, so *nigga* come and get hung
Willingly, your rectum gets bruised
I come from the world where *niggas* get **in' abused
The realm of violent crime
Where bitches get **ed in the pussy and**at the same time

[Chorus]
Eat shit and die
Eat shit and die
Eat shit and die
Eat shit and die
Eat shit and die
Eat shit and die
Eat shit and die
Eat shit and die

[Ill Bill]
I'm comin' out from inside the walls like asbestos
A ghost disappearing and reappearing when least most, expected
I gank kids on their own
'Cause I'm inproper
I'm a monster, responsible for missing camp counselors
I'm analyzing bio-rhythms
Sleeping my victims with incisions
My sensory sees catastrophic visions
Over the image of *Jehovah* I burn sober
In retrospect I infect your innards just like an ulcer
Then twist facial features like Rocky Dennis
When I menace it's horrendous
My bloody appetite's tremendous
Enormous
Watch the metamorphosis
Diggin bitches in orifices
Remorse is not my thoughts when I catch a corpse
The torture tactics I practice tear up your mattress
Kidnap an actress
That activate vibrateing plastics

[Necro]
When they made me
I was so, evil they broke the mold
Necro is cold, my ** birth should of been controlled
If you're bold you'll get strangled with your gold
Going once !! going twice !! another ** white *slave* sold
From wacking off I have compulsive dependancy
From the tendency, for ruining bitches *pregnancy*
*Niggas* can't understand my morbid biology
I bring, new, meaning to the studies of Gynacology
When I shove, razors up your *cunt* you'll see
All bitches that diss me wind up with ** V.D.
When I was in my mom's *cunt*, my father slaughtered me
I came back from the dead, after my mom *aborted* me
Bloody, *fetus*, baby of *Satan*, *Devil's* child
Leavin' bodies on all types of mother**in' level piles
So girl take **in' caution,
'Cause if you're walkin home alone tonight
You might wind up a bitch on auction
And if you can't take you and you're concious hun,
I'll be like *Ralphus*, and shoot a slug into you from my blow gun
[Ill Bill]
I'm stirring in the pain in the center of your brain
Carve a path with a butcher knife
Walk down the lane
Take a stroll through the hole in your head
Stab untill your dead
I'd like to paint the world blood red
Flippin' like OJ Simpson, the Joel Rifkin
Covered in crimson
Everywhere you look another dead shook
On the meat hook hangin'
Then I'm up in your place to spread your wife's legs for the bangin'
I love to ** retarded chicks with wiffle ball bats
Then watch there **in' head go splat when I pull out the gat
I'm also into sodomizing secretaries
I'm very scary
My ice pick rips through virgin cherries
And all you goons that think you got half of what me and my brother got
You get chop chop chopped like Bobbit's cock

[Chorus]
Eat shit and die
Eat shit and die
Eat shit and die
Eat shit and die
Eat shit and die
Eat shit and die
Eat shit and die
Eat shit and DIE!!!!!

Necrophiliac nineteen ninety gore
Ill Cannibill nineteen ninety gore

Eat my shit
Eat my shit
Eat my shit

You suckin dick for crack
You suckin dick for crack

I Quit (Hepburn)

There was a time when
I would go walking backwards
Round the world if you said you're mine
And I'd run blindfold down the
Kings Road Monday morning
If you'd just for once arrive on time
But you turned into another liar
And you came on like a new Messiah
So before you say what you desire
I'm telling you nowŠ

I Quit! I Quit!
'Cos loving you's a job I don't need
Ain't gonna go to work no more
I Quit! I Quit!
The situation's vacant for me
Ain't gonna go to work no more
Ain't gonna go to work no more
Ain't gonna go to work

I got my hands dirty whole you rolled cigarettes
With one eye on the time
I tried my hardest, I've been conscientious
But I'm taking back that heart of mine
You can't roll me round your tongue no more baby
It's time to clear up your emotional debris
And if I'm falling overboard, please don't save me
'Cos I'm telling you nowŠ

I Quit! I Quit!
'Cos loving you's a job I don't need
Ain't gonna go to work no more
I Quit! I Quit!
The situation's vacant for me
Ain't gonna go to work no more
Ain't gonna go to work no more
Ain't gonna go to work

It's too late to say you're sorry

You're just like every other lover
A shot rings out and you go running for cover
And I'm so sorry that I can't be your mother
And I'm telling you nowŠ

I Quit! I Quit!
'Cos loving you's a job I don't need
Ain't gonna go to work no more
I Quit! I Quit!
The situation's vacant for me
Ain't gonna go to work no more
Ain't gonna go to work no more
Ain't gonna go to work

I Quit! I Quit! I Quit! I Quit! I Quit! I Quit!
Ain't gonna go to work no more
Ain't gonna go to work no more
Ain't gonna go to work

Play The Greed (Dar Williams)

I finally learned that the market's righteous holler
Comes from a pale face on a paper dollar
And I betcha got few bucks in your hemp wallet
So throw a tiny wrench in the fiber optic wires
Morals are cheap and you can be the buyers
We can let 'em poison and perish foreign lands
Or we can play the greed right into our hands

Everybody says it can't happen here
Everybody says it can't happen here
Things'll turn around just as sure as they said it
Hell, things change and they all take credit

So ask why there's only forty songs on a station
And ask your cafe about their coffee's plantation
And why is it Arizona hasn't gone solar?
And tell your print shop that hemp grows faster
And it doesn't mean a back room clear cut disaster
The market doesn't care but it wants to understand
And you can play the greed right into your hands

Smiling man says it can't happen here
Channel 4 says it can't happen here
Things'll turn around just as sure as they said it
Hell, the change comes and they all take credit

So roll up your pennies and do your battle
The chairman will start quoting Chief Seattle and
Put little tree frogs on their letterhead
'Cause the market resists and the market absorbs
With a five-pointed leaf on the cover of Forbes
The very same people turned valleys to dams
These are the ones that drain prairies to sand
And they'd just as soon you didn't know this land is your land
But we can play the world back into our hands

Malcom's gonna say it can't happen here
Rupert's gonna say it can't happen here
Things'll turn around just as sure as they said it
Hell, things change and they'll always take the credit

Hell the change comes
Let's let 'em take the credit...

If You Sleep (Tal Bachman)

(T. Bachman)

Figure of divine perfection
No one's loved with more affection
Soul to soul we've breathed
Oh, I won't let The Fates succeed

Worried hours of contemplation
Whispered bits of conversation
Unaffected orderlies
Disinfected rooms and hallways

And if you sleep, you sleep with God
And if I cry, it's for my heart
Why should I hope to make it through?
'Cause if you sleep, I'll sleep, too

Jagged thorns and pretty petals
Butterflies and stinging nettles
Sunny days and nights of blackness
But where's the joy to cure my sadness?

(Chorus)

Gleaming cars and covered faces
Teary eyes in hallowed places
Grass and granite stone
No one's been more all alone

(Chorus)


Video


REQUESTED BY EHEM2 Every time you feel like you cannot go on You feel so lost and That you're so alone All you see is night And darkness all around You feel ...




Mp3, Music, Download, Lyrics, Concerts, Tickets, Live, Video, DVD, Free, Dicography, Mpeg, Buy, Song, Band, Artist, Album, Tracks, Collection, Archive, Events, Search, CD