en   fr   de   ro   es   it
  
     Username:  Password:  

registerforgot password?

Sunday, 20 April 2014
Browse by artists Browse
LAST  Advertisements
LAST  Last Queries

 


Listen Cinta tak terbatas waktu


Lyrics

O Wszystkim (Lzy)

Chowam Cię pod posuszkę
i śnię o tym co niby było.
Twój zapach, Twe myśli
i Twoja wielka miłość.
Twój pierścionek na mojej dłoni
błyszczy jak nigdy wcześniej.
Noc się kończy, samotność boli,
czy spotkam Cię jeszcze?

Chowam Cię pod poduszkę,
by nie śnić o tym co było.
Twój zapach, Twe myśli
i ta okłamana miłość.
Smak Twoich ust na moich ustach,
tak gorzki jak nigdy wcześniej.
Mówiłeś "na zawsze" a jednak opuszczasz,
nie ma Cię nawet we śnie.

Ref.:

Lecz nie budź mnie,
mogę nie istnieć,
wciąż kocham Cię!

Nie mów nigdy o nas my,
to tylko ja i tylko Ty!

Zapomnieć chcę,
o wszystkim...

Nasze gwiazdy pogasły,
noc bez siebie już mamy za sobą.
Lecz czas się wtedy zatrzymał,
pokój wciąż pachnie Tobą.
Już za późno bym mogła zapomnieć
i po co to wszystko było?
Zostało mi tylko wiele wspomnieć,
a dla Ciebie to nie była miłość!

Ref.:

I nie budź mnie,
mogę nie istnieć,
wciąż kocham Cię!

Nie mów nigdy o nas my,
to tylko ja i tylko Ty!

Zapomnieć chcę,
o wszystkim...

Cinta Adalah Misteri (Dewa 19)

Bila Cinta
Memanggilmu
Kau ikuti kemana
ia pergi
walau jalan
terjal berliku
Walau perih
slalu menunggu

Cintamu butakan
matamu dan hatimu
harusnya cintamu
buka pintu kalbumu

Cinta adalah misteri
kita hanya manusia
tak berdaya melawan
takdir sang Raja Manusia
(tlah terlukis di Langit)

Jika sayapnya merangkulmu
dan pisau tajam siap melukai

Arjuna Mencari Cinta (Dewa 19)

sudah kudaki gunung tertinggi hanya untuk mencari dimana dirimu
sudah kujelajahi isi bumi hanya untuk dapat hidup bersamamu
sudah kuarungi arung samudra hanya untuk mencari tepat berlabuhmu
tapi semakin jauh ku mencari cinta semakin aku tak mengerti

Reff :
akulah arjuna, yang mencari cinta
wahai wanita, cintailah aku

mungkin, kutemui cinta sejati, saat aku hembuskan nafas terakhir-ku
mungkin cinta sejati memang tak ada dalam cerita kehidupan ini

akulah arjuna (arjuna) 6x

JAMMIN' ME (Tom Petty & The Heartbreakers)

You got me in a corner
You got me against the wall
I got nowhere to go
I got nowhere to fall

Take back your insurance
Baby nothin's guaranteed
Take back your acid rain
Baby let your T.V. bleed

You're jammin' me, you're jammin' me ,
Quit jammin' me
Baby you can keep me painted in a corner
You can look away, but it's not over

Take back your angry slander
Take back your pension plan
Take back your ups and downs of your life
In raisin-land

Tak e back Vanessa Redgrave
Take back Joe Piscopo
Take back Eddie Murphy
Giv'em all some place to go

You're jammin' me, you're jammin' me
Quit jammin' me
Baby you can keep me painted in a corner
You can walk away but it's not over

Take back your Iranian torture
And the apple in young Steve's eye
Yeah take back your losing streak
Check your front wheel drive

Take back Pasadena
Take back El Salvador
Take back that country club
They're tr yin' to build outside my door

Elang (Dewa 19)

Aku ingin terbang tinggi
Seperti elang
Melewati siang malam
Menembus awan

*
Ini tanganku untuk kau genggam
Ini tubuhku untuk kau peluk
Ini bibirku untuk kau cium
Tapi tak bisa kau miliki... aku

Reff
Tak usah kau terus tangisi kepergianku
Air mata takkan memanggilku
Untuk kembali...

Aku adalah mimpi - mimpi sedang melintasi
Sang perawan yang bermain dengan perasaan

Back to *, Reff
Back to *, Reff (2x)

(Aku adalah mimpi - mimpi, tiada arti)
(Aku ingin terbang tinggi seperti elang)

(Fade Out)

Dua Sedjoli (Dewa 19)

Usap air matamu yang menetes di pipimu
Kupastikan semuanya akan baik2 saja

Bila kau terus pandangi langit tinggi di angkasa
Tak 'kan ada habisnya s'gala hasrat di dunia

CHORUS
Hawa tercipta di dunia
Untuk menemani sang adam
Begitu juga dirimu
Tercipta 'tuk temani aku

Renungkan sejenak arti hadirmu di sini
Jangan pernah ingkari dirimu adalah wanita

Harusnya dirimu menjadi perhiasan sangkar maduku
Walaupun kadang diriku bertekuk lutut di hadapmu

CHORUS

Harusnya dirimu menjadi perhiasan sangkar maduku
Walaupun kadang diriku bertekuk lutut di hadapmu

CHORUS 4x

Bukalah pintu jiwamu dengar bisikan sanubari
Semua adalah isyarat, isyarat dari sang pencipta

Dua Sejoli (Dewa 19)

Usap air matamu
Yang menetes di pipimu
Ku pastikan semuanya
Akan baik-baik saja

Bila kau terus pandangi
Langit tinggi di angkasa
Tak kan ada habisnya
S'gala hasrat di dunia

Reff:
Hawa tercipta di dunia
Untuk menemani sang Adam
Begitu juga dirimu
Tercipta tuk temani aku

Renungkan sejenak...
Arti hadirku di sini
Jangan pernah ingkari
Dirimu adalah Wanita

(*)Harusnya dirimu menjadi
Perhiasan sangkar maduku
Walaupun kadang diriku
Bertekuk lutut di hadapanmu...

Kembali ke Reff

Kembali ke:(*),Reff(3x)

Bukalah pintu jiwamu
Dengar bisikan sanubari
Semua adalah isyarat
Isyarat dari Sang Pencipta

Sayap-Sayap Patah (Dewa 19)

Sayangku ku mohon tetap disini
temani jasadku,yang belum mati
rohku melayang, tak kembali
bila kau pun pergi
meninggalkan yang terbaik
bagi kita semua

Ku coba kembangkan
sayap patahku
tuk terbang tinggi lagi diangkasa
melayang melukis langit
merangkai awan awan mendung

Winda Do Nieba (2+1)

Mój piękny panie raz zobaczony w technicolorze
Piszę do pana ostatni list
Już mi lusterko z tym pana zdjęcie też nie pomoże
Pora mi dzisiaj do ślubu iść

Mój piękny panie ja go nie kocham, taka jest prawda
Pan główną rolę gra w każdym śnie
Ale dziewczyna przez świat nie może iść całkiem sama
Życie jest życiem pan przecież wie

Już mi niosą suknię z welonem
Już Cyganie czekają z muzyką
Koń do taktu zamiata ogonem
Mendellsohnem stukają kopyta

Jeszcze ryżem sypną na szczęście
Gości tłum coś fałszywie odśpiewa
Złoty krążek mi wcisną na rękę
powiozą mnie windą do nieba | x3

Mój piękny panie z tego wszystkiego nie mogłam zasnąć
Więc nie mógł mi się pan przyśnić dziś
I tak odchodzę bez pożegnania jakby znienacka
Ktoś między nami zatrzasnął drzwi

Już mi niosą suknię z welonem...

Ushahidu (5forty2)

Mari dengar cerita budak-budak zaman sekarang 2x
Ada pakai jubah ada yang separuh terlanjang
Ada macam-macam kulit putih tukar hitam
Ikut suka hati apa peduli halal haram
Masa kecik2 cita2 jadik doctor
Bila besar jadik lupa jadik player jadik gangster
Apa kejadahnya ayah kelu tak berkata mak garu kepala
Masa depan huru hara
Orang bercinta dia pon gatal nak ikut
Bila maruah dah tergadai baru dada rasa semput
Ini kisah anak dara belum yang lagi pemuda(macam2 ada)
Sampai tak tau camne nak mula
Sekolah belum habis dah lagak macam dewasa
Islam hanya pada nama semua dia nak cuba
Boleh main cuba2,boleh main raba2
Main sama2,bila kena sama rasa
Tepuk dada tanya selera,tanya iman,tanya diri
Tanya kaki sapa bagi sampai kita boleh diri?
Aku Cuma cerita apa yang aku nampak
Ter**nglah kat korang nak terima ke tak

Budak zaman sekarang perangai pelik
Orang kata buruk dia pandang semua cantik
Tak serik,mane pergi rasa segan
Kalau kata org_______________(x pasti perkataannya)
Kuat manusia bergantung pada ilmu setakat tunjuk otai
Takde orang respek kat lu memang begitu
Dunia untuk orang bijak pandai2 hidup kalau taknak kene pijak
Cuba2 usha tengok2 sekeliling bukan tengok dinding tapi minah senget mata juling(juling?)
Dia bukan buta cumabuat2 tak nampak dia rasa seronok jadik budak rosak akhlak(iskh3)
Harga diri murah jual badan kat lelaki macam balak dia konpem ambik die buat bini
Sedarlah diri sedarlah dari mimpi2,apa hari2 ko mmg gelap takde pagi?
Konon pakai **i sebab laki suka tengok,kalau lawa takpe
Cuma lawa sikit dari MOMOK(uwek)
Pusingkan pandangan tengok **k benda baru,budak jadik player walau belum tumbuh bulu(bulu?)apa benda tu?
Khatam pon belum kering lagi dah pandai **k citer main sana main sini
Tukar pompuan hari2 bukan ke kau tu Muslim?
Nabi tak ajar kita tukar pompuan macam musim macam main game
Boleh buat sesuka hati cuba fikir balik kemana kite lepas mati
Tak payah kerek2 kita semua bukan hebat ingat atas sana ada kuasa lagi kuat

Jom tengok2 budak2 dekat sini perangai pelik diorang tambah sikit dengan perangai gedik
Dengan jersi besar rantai **k nak cecah lantai topi kasi senget pastu carut tunjuk otai
Pakai seluar besar pandang badan macam lidi tepi angkat sikit tayang bulu kaki tayang itu ini
Tunjuk semua perangai buruk memang teruk bila orang mula lagak beruk
Buat apa sebok2 dengan trend masa kini sanggup pakai mahal
Walau gadai itu ini berhabis duit Cuma sebab nak perhatian
Semua atas sebab nak diri diperhatikan
Inilah hakikat kita pentingkan luaran anugerah Tuhan lebih sekadar ucapan


Video


Anie carera.




Mp3, Music, Download, Lyrics, Concerts, Tickets, Live, Video, DVD, Free, Dicography, Mpeg, Buy, Song, Band, Artist, Album, Tracks, Collection, Archive, Events, Search, CD