en   fr   de   ro   es   it
  
     Username:  Password:  

registerforgot password?

Thursday, 19 October 2017
Browse by artists Browse
LAST  Advertisements
LAST  Last Queries

 


Listen Yeh Raat Bheegi Bheegi


Lyrics

Company Sin (The John Butler Trio)

Ben got a job, at the mine along the way
He said eveything was fine until that fateful day
thats when his life started to change,
the day he went to help and go blow up that mountain range
been moved to town a year ago or maybee more
staright out of high school,
the whole he had in store,
Wanted to travel, needed some dough
eveybody worked the mine why should he say no

Don't ask him why,
He can't explain, why
now things for him have changed
Its not his land
They're not his songs
he can't work out why he don't belong

(chorus) x2
He part of company
He part of company
He part of company sin
Wont someone please tell the lad when humbug did begin.

Now legend has it,
or so they say
The bones of an ancient people,
yeh thats where they lay
And their decendants hold close to heart,
oh that mountain range that ben was helping to blow apart
And so i said things for ben werent quite right
now hes waking up man screaming every single night
Hearing voices in different tounge
The screaming of the old
yeah the screaming of the young

Don't ask him why,
He can't explain, why
now things for him have changed
Its not his land
They're not his songs
he can't work out why he don't belong

(chorus) x2
He part of company
He part of company
He part of company sin
Wont someone please tell the lad when humbug did begin.

(guitar)

Now Bens moved on
job left him a while back
Now he's thanking God that his boss gave him the sack.
But in the mirror, yes he can face
The day he stopped helping go blow up that sacred place

(chorus) x2
He part of company
He part of company
He part of company sin
now he noes when all that humbug did begin

Baby Doll (Exilia)

Don’t wanna be a woman
To dress me up in furs
Don’t wanna be a woman
That looks at you and purrs
Ain’t no doctor for this sickness?
What I need is more, not less
Going over the edge

What I want is what I want is
Call me honey, got me sugar

Babydoll, get the door slammed right in your face
Babydoll, don’t wanna marry I just wanna love you
Babydoll, gotta be me gotta be free, yeh
Babydoll, you’re not playing me it’s me that’s playing you

Don’t wanna be a woman
Just to get my bread and butter
Don’t wanna be a woman
Little wifie loving mother
Don’t wanna be the one to stay
The one you leave at home
When you go out to play

What I want is what I want is
Call me honey, got me sugar

Babydoll, hear me say right in your face
Babydoll, don’t wanna marry I just wanna love you
Babydoll, gotta be me gotta be free, yeh
Babydoll, you’re not screwing me it’s me that’s screwing you


What I want is what I want is


Babydoll, get the door slammed right in your face
Babydoll, don’t wanna marry I just wanna love you
Babydoll, gotta be me gotta be free, yeh
Babydoll, you’re not playing me it’s me that’s playing you

Babydoll, get the door slammed right in your face
Babydoll, don’t wanna marry I just wanna love you
Babydoll, gotta be me gotta be free, yeh
Babydoll, you’re not screwing me it’s me that’s screwing you

Ride Wid Us (So Solid Crew)

Oi, ain’t that mega
Wait wait, that’s mega, in a TT,
Roof down, wait, with a ** afro comb in his head
Wait a minute, from down my ends, blinging,
He’s ** dizzy blud, why me?
** dizzy blud

[Mega]

What did I do to deserve this shit?
Why? I need to know but I know
They think we’ve lost it
They think we ain’t clocking the streets no more
But I can hear you whispering,
I can hear you speaking
I can hear you, my souls can hear you.
But anyone that knows me,
You know I was born to do this.
This is my life, and still you’re ** with me
Telling you niggas, talking bout’ you wanna blaze me.
I am prepared for you,
So niggas wanna ** with me or
Check one of my chicks when there not with me or
Talk about my shit when I go on a tour or
** with my clique, yeh I target score board
Wait there’s more or
Walk on bye why? Hits for the clips when they Rollin’ by
Chop up my shit prepare to die die
Hate all my cliques till we’re going sky high
I tell you why,
So solid, yeh we’re hotting to this, but don’t miss
Check this and we’re top of the list
So solid, yeh we’re starting the shit, we said we did it
We’re done and you’re full of it yo
Scuse love back in channel club, you never wanna give me a hug
Cus’ im at the bar
Listen, there you were, wanna give me some more
But back in the day you never ** see what I saw
The house cost 3 years two million g’s
The next time you’re comparing me,
Check what you never did, believe in me.
** you and your 2 faced crew,
And tonight you support everything we do
Check 1 that’s right we ain’t begging for none
So solid crew there’re on radio 1
Check 2 yo, see its midnight too
But you’re there and we can talk to the girls and screw
Check 3, that’s right you won’t see me,
But you will hear my voice, anywhere u will see
Check 4, right, I will rap the door, bring more
Don’t fink Mega ain’t been there before.
Check 5, yo, who’s up in the snow?

[Chorus]

Ride wid us, ride ride [x8]

[Tiger S]

Do you wanna ride wit us,
We won’t stop till you’ve had enough.
Do you wanna ride wit us,
Show, show, show us nuff love.
Do you wanna cruise wit us
We won’t stop till you’ve had enough
Do you wanna ride wid us,
So solid’s bound to take over. [x2]

[Mega]

It’s getting closer now,
People are saying that Mega is there, but,
Mega it’s over now.
Cus’ I’ve got a lot of shit to risk, you hear this?
Can you hear me now?
Cus’ when I smoked before, you ignored, people would hear me out
Never feel the same thing
Why the ** you wanna try your luck and move to me,
It’s so easy, to pull out your gat,
Rat a tat tat tat
Lay 3 niggas on their back
You do that **in easy
The hard part, don’t whine like a dark part
Don’t pull out your gat fast; don’t drive in an A-class
Your too **in fast you don’t know, take it easy
Life is loveable,
I picture this scene, I’m comfortable
Now let me tell you something, no 2 ways about it
Tell them, so….

[Chorus x8]

[Tiger S]

Do you wanna ride wit us,
We won’t stop till you’ve had enough.
Do you wanna ride wit us,
Show, show, show us nuff love.
Do you wanna cruise wit us
We won’t stop till you’ve had enough
Do you wanna ride wid us,
So solid’s bound to take over. [x2]

The teaching is over so tell me what your gonna do,
Get with So Solid, or if not good luck to you.

The Roof (Mobb Deep Mix) (Carey Mariah)




featuring Mobb Deep

(Infamous it don't stop)
hmmm....nah hmmm hmm
(Yeh yeh Infamous knock em out the box)
(yo yo yo)
oh oh oh oh
(I got you stuck off the realness)
hmm hm hm
(Infamous knock em out the box)
uhoh ohhh....
(I got you stuck off the realness)
yeh...ooh

It wasn't raining yet
But it was definately
A little misty on
That warm November night
And my heart was pounding
My inner voice resounding
Begging me to turn away
But I just had to see your face
To feel alive
And then you casually walked into the room
And I was twisted in the web
Of my desire for you
(And I was twisted)
My apprehension blew away
I only wanted you
To taste my sadness
As you kissed me in the dark

Everytime I feel the need
I envision you caressing me
And go back in time
To relieve the splendor of you and I
On the rooftop that rainy night

And so we finished the Moet and
Started feeling liberated
And I surrendered as you took me
In your arms
(you took me in your arms)
I was so caught up in the moment
I couldn't bear to let you go yet
(So I....)
Threw caution to the wind
And started listening to my longing heart
And then you softly pressed your lips to mine
And feelings surfaced I'd suppressed
For such a long time
(And I was lifted)
And for a while I forgot
The sorrow and pain
And melted with you as we stood
There in the rain

Everytime I feel the need
I envision you caressing me
And go back in time
To relieve the splendor of you and I
On the rooftop that rainy night (Repeat again)

Last night I dreamed that I
Whispered the words I love you
And touched you so very
Subtly as we were kissing goodbye

RAP (Mobb Deep):
(Infamous rocks the box)
I got you stuck off the realness
Feel this pourin down on your buildings
The rain about to fall us
Score up in the project call
Third floor gravitates
On the staircase
As we embrace strictly loud without the raw base
Me and my ol' dog blowin
Out the smokes fog
But over all you the one that's like my pistol
I said crystal
Keep you on my side
Til the ficial (yo yo yo yo)
Ain't it ill how we click boo
Just me and you
Got me stuck off the realness
Just me and you
Up on the roof beats
Peable beach
Talk to me anytime
Even when i wit my peeps
Ruler L why you smell like the perfume Channel
Push big G's
Rappin all is simply heavy
We can do it on a roof top
Do it til we both drop M-O-B-B
With Mariah sounds so hot

Everytime I feel the need
I envision you caressing me
(Envision you caressing me)
And go back in time
(I go back)
To relieve the splendor of you and I
On the rooftop that rainy night
(On the roof that rainy night)

Everytime I feel the need
(When I feel the need)
I envision you caressing me
(I envision you over and over and over again)
And go back in time
(I go back)
To relieve the splendor of you and I
(It was oh so sweet you and I)
On the rooftop that rainy night
(On that rainy night)

Everytime I feel the need
(Last night I had the strangest dream...)
I envision you caressing me
(It actually quite symbolic)
And go back in time
(As I whispered...that I loved you)
To relieve the splendor of you and I
(...very subtly)

Everytime I feel the need
(Infamous ya don't stop, Infamous rocks your box)
I envision you caressing me (Infamous knock out the box)
And go back in time
To relieve the splendor of you and I (Infamous rocks your box)
On the rooftop that rainy night (infamous knocks em off the box)


Catch Your Bus (Shonen Knife)

Life is tough, can drive you out of your mind. Don't give up, things are gonna be just fine.

I may not be the smartest.
I may not be the strongest.
I'm happy just to be me, yeh, yeh, yeh, yeh.

Don't be afraid of missing the bus.
You will catch your bus.
Don't be afraid of missing the bus. Y
ou will catch your bus, catch your bus, c
atch your bus, catch your bus.

Find your dreams, all you gotta do is try.
Take a chance, why don't you come out and play.

I may not be the smartest.
I may not be the strongest.
I'm happy just to be me, yeh, yeh, yeh, yeh.

Life's too short, so don't waste another day. Have some fun, come on, let's have a good time!

I may not be the smartest.
I may not be the strongest.
I'm happy just to be with you,
yeh, yeh, yeh, yeh.

Don't be afraid of missing the bus.
You will catch your bus.
Don't be afraid of missing the bus.
You will catch your bus.
Don't be afraid of missing the bus.
You will catch your bus.
Don't be afraid of missing the bus.
You will catch your bus, catch your bus,
catch your bus, catch your bus.

Polluted Wisdom (La The Darkman)




Yo yo
Trapacane Word up
Here to speak about yo
Polluted Wisdom
Yeah 2nd Chamber to all the Boos
Polluted Wisdom 2nd Chamber yo

Verse 1:

I knew this chick named Gina drove a royal blue beamer
Holdin' 2 chrome ninas ** baby like Nadina
Wore corn braids I used to hit it back in the days
Now she a coke slayer Italian niggas gettin her pay
But that's her heritage she stayed sniffed up, no sorrow
Clean her toes for today gave a ** about tomorrow
But she robbed 50 Gs flat from a sharp
Now they trying to make the chick history like Noah's Ark
She blew the cheddar, she live on the low where it's better
Copped the condo, some jewels, and a '97 Jetta
Now she know she Big Will but wrong she Silly Sally
Think she handling army cause her body out in Cali
Terribly mistaken strung on yeh the hits creation
Tryin to fly down south with the CREAM from the Jamaicans
It's a woman hunt been on for 'bout 3 months
When they catch her some say they pouring gas in her cunt
Torch it like a blunt and sparked on the God born day
She wanna be a queen but went about all the wrong way
She still hangin in bars, being Diana Ross
Friday and Saturday jumping back and forth in niggas cars
Now I fill wid King at the bar guzzling gin
Thinking he the man cause he gotta 500 Benz
He like it raw when he touch skin Gina just a friend
Not knowing the type of lifestyle shorty was in
From Shaolin..

Word up, think again
Know what I'm sayin?, word
To all the wisdom, living a fast life
Yeah, you rather see the light
Park 'n brake know what I'm sayin?
Word up, reality, word up
Yo

Verse 2:

Risen by grief she live in a plot wid a knot
Been in the block wid ten crisp Gs in her pock
She ain't startin it, joint off safety, three clips
Peep the rear-view some dreads pulled back her whips
So she mercked off they mercked to and drama again
Just bought a first-class ticket going to Michigan
She tried to come out alive grabbed the joint then sat aside
Thinking if she shoot first then her life can't be denied
Started blazing shorty was no joke she blinked
Using rapid fire the dreads trying to hit her gas tank
Testing Uzi ooh op the next man block hot
Through the action four by-standers was shot
But it continued, shorty hittin ninety, scraped the Benz
Still scaring begging Allah for her sins
Wid no friends she had to handle beef on the dolo
3 shells came through the window one went through her Polo
Now she swerving needing a doctor like Jay Ervin
2 other chickens that knew her severe lesson they was learning
Sipping Burbon she reloaded seeing her life being demoted
Catch a flashback remember shit Scarface quoted
Still lickin of shell, feeling the fire of hell
Moved in mad blood trying to make it back to the hotel
Dread licked off a pack she had no chance to react
Firing emptying clips from fifty shot caps
2 more caught her in her back the others made the tire flat
The car flipped 13 times dunn and dead was that
Dead was that, word up black

Yeah, yo, for all the women
Watch what you do and who you screw
Yeah, be a queen and not a money fiend
Knaw what I mean, word up
Protect yourslef LA The Darkman
RZArector

It's Going Down (Daz Dillinger)




[Featuring Kurupt The Kingpin Prince Ital]
Ahh shit!
[Prince Ital]
Yeh
Everywhere I go
Nuff gunshot are firin out the ghetto area seen?
I haffa watch my back
Too much crack seen?
Watch yourself cuz nuff home icide a gwan in de area
[Daz Dillinger]
I hear some niggaz clockin major on the other side of town
Strictly slidin for a proper come up to come around
Called up the homies from way back, who dream of gettin paid
Then finally get paid with the amount of 80 G's
6:30 layin in cut, prepare to get ready
Me and Ty grew up, mashin to get our feddi
Food stamps galore, kick in the door get on the floor
Make sure my homies get away smooth with the dough
A hardcore mother**er raised up not knowin
Now my dream is just a dream we're sellin dope and hoein
Moms can't tell me shit, I make the rules that I live by
In and out the house, late at night, and plus I got high
The homies influenced me to be the G of all G's
Perfectedly innovated to all my homies
Pull out the Riviera, plus I kick up dust
Pull out the brain, pull out the thang, cock back and bust
It's just some gangsta shit, goin down on the Eastside
Some niggaz who died and tried to whoride on mine
Pull on the 7 Carter with the homey Flossy Floss
He's the homey from the Beach who's known for takin off
Pile up the bird then swerve, conversate on smoke and submerge
Finger on the trigger, cons-templatin on a murder
I mean, takin life for life, cause it's right
Shit, niggaz gotta do, to earn they stripes, straight merkin
Chorus: repeat 2X
It's some gangsta shit, that's going down
Homicide, straight murder/homicide
It's some gangsta shit, here in this town
Straight murder/[blank]
[Daz Dillinger]
Word on the street is that them DPG niggaz shot they homeboy
Now the only sound in the town is gunfire
Going down I sport the crown I give it up on mother**ers
when I roll through I thought you knew about them Doggs in blue
Now forty-five, niggaz bought em by the spot
I'm on alert I'm down to work every nigga that I shot
Niggaz skied out quick, around the block who know we comin back
Post up early on the attack
Slowly but surely spot an enemy slippin out his domain
Rode up on him and let him see the twelve gauge
The homey Ty banged him on GP because we stuffed him then we bagged
him
cause he violated the rule of the streets
Two redrums under my belt, it felt good bout to murder
Haven't you ever heard of a murderer mother**er?
Cause I'm, a straight gangsta, doin what I feel
Niggaz no need to tempt, for me to kill, straight blastin
the enemy, can't see the hoes who try to get with me
Understand where I'm comin from the D-P to the G-the-C
The niggaz who trip, niggaz that dipped
Niggaz that conversate with the Bloods or Crips
It's just a West coast thang, gangsta thang
Niggaz come around here but surely can't hang because-a
we don't hang with no bustas and sho' nuff
don't hang with no fags and niggaz down to blast, straight merkin
Chorus
Check it out
[Kurupt the Kingpin]
I heard niggaz kickin static makin noise
Cold hearted wanna get it started with my boys
Automatic toys to tangle with niggaz for profit
Got shit on lockdown cause I lets the Glock spit
Soon as D-A-Z hits me on my hip, talk about chips
The game run heatin them clips, the gaze kicks
Automatic tech nine spits, I gotta
roll with the Pound that's the neighborhood of murder
Am I the only mother**er ridin?
Am I the only rider but I found a whole pound of niggaz violent
I got the big homey Ty money worldwide
from Portland, Oregon L.A. to the N.Y.
I'm bout to crash in your door, unload the double four
Then stash it, then we blasted all we saw
The fo'-fo', the fo' double sparkin
the gang walkin up your hood like nuttin but trouble
We straight gangsta shit
[Prince Ital]
That's right
We dat live by de knife will die by de knife
You betta try save your life
On your life dere might be a oversight
Take my ad-vice and jump inna your ride
Don't ar-gue with de Death Row pride
DPG gangstaz they nah make you try
We got keep every stone you keep
in your life, you betta don't feel strife
We dat live by de knife will die by de knife
You betta try save your life
Oh lawd, oh lawd
Homicide it's a homicide
Oh lawd, oh lawd
Murderah it's a murderah
Oh lawd
[Daz Dillinger]
We're in this mother**er
Yo Daz!
OHHH SHIT! *car crashes*
Y'all niggaz alright? Man nigga let's get out this mother**er
Nigga the cops comin nigga!

Rythm Of Life (Status Quo)


i'm livid again
damn livid again
believe it or not
don't like it a lot

it's breaking my heart
this ache in my heart
oh such is life
oh rhythm of life

this rhythm of life
this trouble and strife
is saying to me
it's how it should be

i'm trying again
i'm flying again
oh such is life
oh rhythm of life

no sweat, do i get
not anymore
it's rhythm of life

i'm happy again,
yeah happy again
believe it or not
i like it a lot

it's here in my heart
so dear in my heart
oh what a life
oh rhythm of life

no sweat, do i get
not anymore
it's rhythm of life
yeh rhythm of life
it's rhythm of life

Let's Get High (Lords Of Acid)

Let's Get High and have some fun

This is Catastrophic
Turn on the Sweatmachine
Too funky Yeh!

Let's Get High and have some fun
This Catastrophic
Turn on the Sweatmachine
Too funky Yeh!

Too funky Yeh! Too funky Yeh

Wet T-Shirt Contest (Frank Zappa)

Ike:
Looks to me like something funny
Is going on around here
People laughin' 'n dancin' 'n payin'
Entirely too much for their beer
And they all think they are
Clean outa-site
And they're ready to party
'Cause the sign outside says it's
WET T-SHIRT NITE
'N they all crave some
Hot delight
Well the girls are excited
Because in a minute
They're gonna get wet
'N the boys are delighted
Because all the titties
Will get 'em upset
'N they all think they're
Reety-awright
'N they're ready to boogie
'Cause the sign outside says it's
WET T-SHIRT NITE
'N they all crave some
Pink delight
When the water gets on 'em
Their ninnies get rigid
'N look pretty bold
It's a common reaction
That makes an attraction
Whenever it's cold
'N all of the fellas
They wish they could bite
On the cute little nuggets
The local girls are showin' off tonite
You know I think it serves 'em right
You know I think it serves 'em right
You know I think it serves 'em right
You know I think it serves 'em right
And it's
WET T-SHIRT TIME AGAIN
I know you want someone to show you some tit!
BIG ONES!
WET ONES!
BIG WET ONES!

Buddy Jones:
Ah, thanks, IKE . . .
Yes, it's WET T-SHIRT TIME AGAIN
Here at The Brasserie . . .
Home of THE ** . . . huh huh . . .
And it's the charming Mary from Canoga Park
Up next in her bid for the semi-finals . . .
Hi, Mary . . . howya doin'?

Mary:
Hi!

Buddy Jones:
Where ya from?

Mary:
Ah, the bus . . .

Buddy Jones:
Which one?

Mary:
You know . . . the last tour . . .
You know . . . Leather

Buddy Jones:
Oh . . . you were the girl that was stuck to seat 38 on Phydeaux III . . . why don't you get into position now and take a deep breath, because this water is very, very cold, but it's goin' to be so stimulating. And Mary's the kind of Red-Blooded American Girl who'll do anything . . .

Mary:
Anything . . .

Buddy Jones:
I said anything . . . for fifty bucks
That's right!

Mary:
I really need the fifty bucks you know
I gotta get home!

Buddy Jones:
Yeh, I know, your father is waiting for you in the tool shed . . . that's right, you heard right . . . our big prize tonite is fifty American Dollars to the girl with the most exciting mammalian protruberances . . .

Mary:
Here I am!

Buddy Jones:
. . . as viewed through a thoroughly soaked, stupid looking white sort of male person's conservative kind of middle-of-the-road COTTON UNDERGARMENT! Whoopee! And here comes THE WATER!

Mary:
EEEK!

Buddy Jones:
No, you'd squeak more if the water got on you . . . sounds like you just got an ice pick in the forehead . . . AND HERE COMES THE ICE PICK IN THE FOREHEAD . . . a million laughs, Mary! Anyway; good golly, what a mess . . . she's totally soaked . . .

Mary:
I love it . . .

Buddy Jones:
Yeah, totally committed to the fifty bucks . . . That's it just step into the spotlight . . . let the guys get a good look at ya, honey!

Mary:
Here I am!

Buddy Jones:
Whaddya say, fellas?
Nice setta jugs?
Now Mary, how's about shakin' it around a little . . .
Oh my goodness, look at her go!

Mary:
Oooh! I'm dancing!

Buddy Jones:
Ain't this what living is really all about!
Here's your fifty bucks, Mary . . .

Mary:
Oh great! Now I can go home!

Buddy Jones:
Home is where the heart is.

Mary:
On the bus.


Video


Dedicated to my freind SERENE from sereneUAE Channel..She sang this song so good and then taluja ji sings this song well so sang with him..people want to ...




Mp3, Music, Download, Lyrics, Concerts, Tickets, Live, Video, DVD, Free, Dicography, Mpeg, Buy, Song, Band, Artist, Album, Tracks, Collection, Archive, Events, Search, CD